دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
محمد کرمی

حوزه/ فرمانده پایگاه بسیج شهید کاظمی با بیان این که پایگاه بسیج شهید کاظمی ارتباط خوبی با مدارس دارد، از شرکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز ۵ مدرسه محله در برنامه های فرهنگی خبر داد.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع مقدس قم اظهار داشت: پایگاه شهید کاظمی محله همت شهرک فاطمیه به‌عنوان پایگاه اسوه معرفی شدیم.

وی ادامه داد: پایگاه شهید کاظمی در این نمایشگاه فعالیت‌های یک‌ساله خود را در زمینه تعلیم‌ و تربیت، سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و فرهنگی، تربیت‌بدنی و استعدادیابی برای آشنایی عموم مردم با این فعالیت‌ها معرفی می‌کند.

شرکت بیش از ۳ هزار دانش آموز قمی در برنامه های فرهنگی

کرمی ابراز داشت: در زمینه‌های فرهنگی توانسته‌ایم با ۳ هزار و ۷۰۰ دانش آموزی که در ۵ مدرسه محله همت وجود دارد، ارتباط برقرار کرده و برنامه های مختلفی را در این مدارس اجرا کنیم.

وی به فعال‌بودن پایگاه شهید کاظمی در زمینه معرفتی و شناختی اشاره کرد و بیان داشت: در این پایگاه ۱۳ حلقه صالحین وجود دارد که به صورت مرتب جلسات خودشان را برگزار می کنند.

شرکت بیش از ۳ هزار دانش آموز قمی در برنامه های فرهنگی

فرمانده پایگاه بسیج شهید کاظمی تأکید کرد: ایجاد مرکز نیکوکاری و ایجاد کارگروه‌های مختلف در زمینه اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این پایگاه در یک سال گذشته بوده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در محله از دیگر برنامه‌های این پایگاه بوده است که نمونه آن را می‌توان ایجاد صندوق قرض‌الحسنه عنوان کرد.

کرمی تأکید کرد: بسیجیان این پایگاه در زمینه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی نیز پیش‌گام هستند و امسال هم برنامه‌های زیادی در این زمینه اقدامات خوبی صورت‌گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha